کامپوزیت دندان در اصفهان Things To Know Before You Buy

Wiki Article

کامپوزیت دندان بسیار با دوام است. گرچه روکشهای چینی بسیار نازک هستند، معمولا بین ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلیمتر و به طور ذاتی شکننده هستند، اما زمانی که با ساختار دندان سالم متصل می شوند، بسیار قوی می شود.

امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به تولید انواع برندهای مختلفی کامپوزیت دندان با کیفیت‌های متفاوتی نموده‌اند. از آنجایی که رقابت در تولید کامپوزیت دندان در بازار بسیار است از این رو کیفیت کامپوزیت‌های تولید شده افزایش پیدا کرده است، از این رو انتخاب بهترین کامپوزیت از بین برندهای مختلف کاری سخت و دشوار است.

به خصوص در مواردی که مینای دندان دچار مشکلاتی مثل ساییدگی، شکستگی، لب پریدگی، ترک های ریز و یا تحلیل می باشد ، لمینیت کامپوزیتی نه تنها هیچ آسیب و ضرری به مینای دندان نمی رساند بلکه به عنوان یک لایه محافظت کننده و پوشاننده روی مینای دندان بسیار مفید هم هست ضمن اینکه زیبایی بی نظیری هم ایجاد می کند.

معمولا در یک جلسه تنظیم شده دیگر، پالیش کردن و تکمیل کامپوزیت دندان ، انجام میپذیرد.

گاز زدن غذا های سفت مانند ته دیگ و جویدن یخ از طول عمر لمینت کم خواهد کرد. البته اگر کامپوزیت دندان دچار پریدگی یا شکستگی شود امکان ترمیم آن وجود دارد.

در ادامه می‌توانید عکس کامپوزیت دندان قبل و بعد دکتر لیلا صدقی در تهران را مشاهده کنید:

۴۶ ۶-آیا روی دندان ایمپلنت شده می‌توان از کامپوزیت ونیر استفاده کرد؟

دندان های ناسالم ، پوسیدگی دندان و بیماری لثه باید قبل از کامپوزیت دندان درمان شوند.

از جمله فعالیت دکتر صفارهرندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بله شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و نظر دندانپزشک پس از معاینه بهترین رنگ و برند را متناسب با صورت خود انتخاب کنید.

این مساله بسیار مساله جدی و مهمی here است، در صورتیکه کامپوزیت در مجاورت لثه درست قرار داده نشود به علت گیر پلاک میکروبی (حال یا به دلیل وجود پله و یا نا صافی کامپوزیت در آن ناحیه) می تواند باعث التهاب لثه و یا حتی خونریزی از لثه و در واقع آغازگر بیماری لثه باشد.

ایشان در سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت مدرک دندانپزشکی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شدند و در حال حاضر در زمینه دندانپزشکی زیبایی از جمله ونیر کامپوزیت، لمینت دندان، بلیچینگ و طراحی لبخند و …. تجربه و مهارت بالایی دارند.

ایشان متولد سال ۱۳۵۳ در تهران می‌باشند و دارای مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی نیز هستند. دکتر هرندی در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه ایران فارق التحصیل شدند.

برای اینکه بتوانید بهترین برند کامپوزیت دندان در تهران را پیدا کنید بایستی در ابتدا ویژگی‌های یک کامپوزیت خوب را بشناسید تا بر اساس آن بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید:

Report this wiki page